Rabu, Mei 21, 2014

Photos Collection - Cover Page (Part 2)

Semua sedia maklum kumpulan Feminin sering dipilih menjadi penghias depan sesebuah penerbitan semasa kegemilangan mereka dahulu. Berbekalkan produk seni yang berkualiti dan relevan dengan suasana semasa serta imej penampilan dan gaya bergambar yang segar, ternyata percaturan pihak penerbitan adalah tepat dalam meraih perhatian masyarakat.

Untuk bahagian kedua ini, kami kongsikan lagi gambar-gambar cetakan hiburan yang pernah menjadikan Feminin sebagai 'cover page'. Kebanyakan gambar ini adalah sumbangan GOFF yang belum ada dalam simpanan kami. Penghargaan yang tidak terhingga buat semua...

Ini merupakan debut sulung Feminin sebagai penghias muka hadapan majalah. Ternyata tindakan berani Media Hiburan yang memang sering jarang gagal mengenalpasti bakal bintang membuahkan hasil!

Sekali lagi Feminin dipilih MH menjadi 'cover page'. Kali ini mereka tampil mempromosikan album Kini dan juga imej baru Feminin yang terus menjadi ikutan remaja selepas itu.

Majalah 'Pesta' (kini terbitan ini telah ditamatkan) turut tidak melepaskan peluang menyambar Feminin untuk dijadikan penyeri penerbitan mereka.

URTV pula memilih Feminin sebagai taruhan untuk menjual majalah mereka bagi edisi kedua terhangat tahunan iaitu bulan Ramadhan (edisi utama adalah keluaran Aidilfitri). Kebijaksanaan Feminin dalam pemilihan gaya menjadikan edisi ini antara yang berjaya di pasaran!

'Cover page' pertama Feminin setelah mereka tinggal bertiga. Majalah 'Jelita' sebuah majalah berkonsepkan fesyen dan kecantikan berjaya menyerlahkan lagi aura serta keayuan Feminin.


Dengan populariti serta aura yang luarbiasa, walau tidak selalu kerana bukan amalan Feminin, anggota-anggota Feminin turut pernah muncul solo sebagai penghias depan majalah. Berikut antara yang sempat kami kumpulkan.

Dipercayai Along merupakan anggota pertama Feminin yang dipilih untuk tampil solo sebagai penghias depan. Seperti biasa, MH  lah yang pertama memulakannya.

Antara pesaing utama MH, URTV turut tidak mahu ketinggalan dengan memilih As sebagai gadis muka depan mereka.

Sebagai vokal utama Feminin, As memang mempunyai auranya yang tersendiri. Justeru itu, MH telah memilihnya untuk digandingkan dengan penyanyi Zarul Umbrella sebagai 'cover page'.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan